Välkommen till min nya blogg! Vägen hit var inte lätt..

Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag tro att blogga skulle vara min grej men alla andra gör det, somliga väldigt bra och har bara hört positivt om bloggvärlden så visst jag ger det en chans.
 
Gjorde igår många tappra försök med att starta blogg men utan lycka. Vad gör jag för fel? Jag har ju gjort som det står. Kom inte ens så långt som till inloggning. FRUSTRATION!  

Beklagade mig några gånger för min svägerska och hon om någon brukar lösa krångel till mig. Måste erkänna att trots gott tålamod tar det någon gång slut. Datorn stängde jag ner och det gör jag i stort sett ALDRIG! Somnade ganska tjurig på kvällen. 

05. 15 ringde klockan i morse. Haft en riktigt taskig nattsömn så humöret var inte direkt på topp. Det enda som dunkar i huvudet är blogg, blogg, blogg. Typiskt att jobbet alltid ska komma först. Turligt nog lyckas jag för det mesta lägga fokus på det jag måste för stunden så arbetsdagen flöt på utan större problem.

Väl hemma trött, frusen och hungrig förstås. Ska avslöja att käk är inte prio ett för mig, finns ju så mycket annat som ska hinnas med hela tiden. Men sätta mig hungrig vid datorn kändes inte som ett bra alternativ idag så jag tog mitt förnuft till fånga, fixade käk, åt framför datorn som de flesta andra dagar. Tog en snabb flukt på SATC filmen, mest för att bättra på humöret lite.

Tog mig återigen in på blogg.se, samma skit som igår, detta funkar ju inte.. Redo att kasta ut datorn men det vore ju synd. Nä, det va ju själve den, varför kan alla andra men inte jag.

 Tar några djupa andetag, lutar mig framåt för att läsa texten ännu en gång. "Denna ruta får endast innehålla bokstäver" men herregud sen när blev punkt ( . ) en bokstav. Har aldrig funnits med i mitt alfabete i alla fall.

Vägen hit var inte lätt men minus några punkter visade det sig fungera alldeles utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0