Nu Skin hårvårdsserie

Min hårkvalle har sedan puberteten varit under all kritik. Mitt hår är lockigt (inte är det fina lockar), krusigt, alltid slitet, torrt m. m, listan kan göras väldigt lång.

Nu till det positiva.. För några veckor sedan fick jag tips om Nu Skins hårvårdsserie, så klart öppnades plånboken för att prova dessa mirakelprodukter.

Hade inga som helst förväntningar då jag har provat allt, både dyrt och billigt. Gissa om jag blev lång i skallen. För första gången på länge lyckades jag dra en borste genom håret utan att dra av hela kalufsen. Håret kändes mjukt, lockarna såg betydligt trevligare ut än vad de gjort tidigare.

Har nu hunnit använda Nu skins schampo/ balsam/ inpackning några veckor och mitt hår har aldrig mått bättre. Nu Skin- I Love



Bye bye svintoekan  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0