Dermavito

 


" Superpillret som ger dig yngre hud och färre rynkor finns nu ute på marknaden- helt gratis"

Ursäkta mig men sen när blev någonting gratis?

" Tänk hur det skulle vara att se sig i spegeln på morgonen och verkligen se hur huden blir mjukare och smidigare med färre synliga rynkor- bara med hjälp av ett piller"

Blir så trött på detta tjat om rynkor, det är mirakelkrämer och mirakelpiller till höger och vänster. 

Vad hände med det naturliga åldrandet? Det finns väl ingen glädje och mening med att se likadan ut hela livet.. Visst lyster i hyn är sin sak men inte fan ska vi trolla bort rynkorna, jag vill då rakt inte stå framför någon uttryckslös stackare.

Nä.. Inga mirakelpiller här inte, jag älskar mina rynkor...

OBS! " Superpillret" är läskigt likt mina omega 3 kapslar och det enda de hjälper mot är pms.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0