"Anna Skippers proteindrink!" Inte god men effektiv

 Recept proteindrink
Proteinpulver      2- 3 skopor
Linfröolja             2 tsk
Psylliumfröskal  1 msk
Mixa med 4- 5 dl vatten

När vi vill gå ner i vikt är det fett vi vill bli av med inte muskler, därför använder vi oss av proteinpulver, linfröolja häller vi i för att öka ämnesomsättningen och psylliumfröskal slänger vi ner för att minska hunger.

Jippi tänkte jag, äntligen en vettig drink. Jag tappar inte muskelmassa och dessutom kan jag bli så där lagom mätt.

Blandar glatt min drink, visst den luktar lite skumt men så illa kan den ju inte smaka. Tji, fick jag.. Detta var något av det vidrigaste jag någonsin smakat.

All heder till Anna Skippers offer. Jag sitter vecka efter vecka framför du är vad du äter och undrar vad det är för veklingar som inte bara kan avnjuta en hederlig Anna Skipper drink. Detta ulkande, grimaser och protester, jag har nu full förståelse.

Vid viktnedgång rekommenderas den här drinken fem gånger om dagen, gissa om jag är glad över att ha nått min målvikt. 

Ska trots allt fortsätta med drinken men håller mig nog till egna rekommendationer, 1 gång/ dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0