Anna Skipper kostexpert/ Linda snackar

Kommer sakta men säkert proppa min blogg full med inlägg om kost, hälsa och idrott eftersom det är några av mina för tillfället största intressen.
 
Visar med glädje tummen upp för en kvinna vid namn Anna Skipper, en kvinna jag avgudar och hoppas jag själv kommer bli en dag. Beundrar den kunskap hon bär på och delar med sig av, samt den entusiasm hon sprider i tv- rutan varje torsdag.

Hon skyr då inga medel, det rensas i kylar och skafferi, den ena ingridiensen efter den andra flyger all världens väg. Det blandas nyttodrinkar till höger och vänster, både goda och mindre goda, har dessvärre bara erfarenhet av de mindre goda, kommer gå in på detta senare.

Anna Skipper, en kvinna med bra mycket skinn på näsan som kommer leva för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0